ons-verhaal_image

Play like the 90’s

Weet je nog, vroeger? Nee, toen was niet alles beter. Wel leuker.  

Je maakte niet maanden van tevoren plannen, maar belde gewoon aan bij je matties om te zien of ze thuis waren. 

Je werd voor de eerste – en tweede en derde – keer verliefd, verruilde je flippo’s voor een gameboy en de zomers duurden eindeloos. 

Life felt good. Onbezorgd en vrij. Als een kind, want dat was je. 

Vroeger, toen hardcore nog happy was. En marketing ook een stukkie leuker. Gewaagder, speels, op het randje en er soms zelfs een beetje overheen. Maar met een ‘foutje, moet kunnen’ kwam je er mee weg. 

Laten we marketing weer doen zoals vroeger. Alsof we weer kind zijn in de 90s. Keihard lachen, opvallen en niet alles zo serieus nemen. 

Dus, trek jij je stoute sneakers aan en ga je mee tegen dat blikje op straat trappen? En laten we vooral gruwelijke dingen maken voor jouw merk. Are you in?